Λαμία: Σε ψυχιατρείο 52χρονη νοσηλεύτρια με κορονοϊό - Έτρεχε γυμνή στο νοσοκομείο
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στην ψυχιατρική κλινική του νοσοκομείου του Βόλου μεταφέρθηκε το απόγευμα της Δευτέρας η 52χρονη νοσηλεύτρια η οποία εξετάστηκε από Ψυχίατρο μετά από Εισαγγελική παραγγελία για τα όσα προηγήθηκαν τα ξημερώματα της Δευτέρας στην κλινική covid του νοσοκομείου Λαμίας.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του LamiaReport μια 52χρονη ασθενής που νοσηλευόταν στο Πέτρινο κτίριο από τις αρχές Νοεμβρίου, σε κατάσταση αμόκ, φέρεται να επιτέθηκε σε γιατρό και νοσηλευτές. Η προσπάθεια του προσωπικού να την αποκλείσουν στο δωμάτιο της απέτυχε, καθώς έσπασε την πόρτα και οι φωνές της έφτασαν να ακούγονται σε όλο το Νοσοκομείο.
Η 52χρονη βγήκε γυμνή στο διάδρομο, ενώ το προσωπικό που ήταν βάρδια, αναγκάστηκε να κλειδωθεί στα γραφεία του και να πάρει την αστυνομία. Οι φωνές και οι απειλές της ακουγόντουσαν σε όλο το κτίριο κρατώντας στα χέρια το ευαγγέλιο και ένα σταυρό.
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



