Λέσβος: Πέθανε πιστός από κορονοϊό – Κόλλησε από ιερέα που κοινωνούσε ενώ ήταν θετικός
🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Πέθανε ένας από τους 27 πιστούς που κόλλησαν κορονοϊό από ιερέα που κοινωνούσε, ενώ είχε βρεθεί θετικός στον ιό.
Ο πιστός, που έχασε τη μάχη με τον κορονοϊό στα 79 του, είχε διατελέσει πρόεδρος της κοινότητας Μυχούς μέχρι πριν λίγα χρόνια. Μάλιστα, δεν ήταν ο ίδιος που είχε πάει στην εκκλησία αλλά η σύζυγός του, η οποία κόλλησε τον ιό και τον μετέδωσε στον σύζυγό της, ο οποίος και δεν τα κατάφερε, όπως αναφέρθηκε στον ΑΝΤ1.
Αρνητής της πανδημίας ο ιερέας
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ιερέας είναι αρνητής των εμβολιασμών και της μάσκας και παρακινούσε, μάλιστα, τους πιστούς να μην εμβολιάζονται.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, μερικές εβδομάδες πριν, ο Μητροπολίτης Μυτιλήνης Ιάκωβος, έδωσε μία εβδομάδα διορία στους ανεμβολίαστους κληρικούς να εμβολιαστούν, διαφορετικά θα τεθούν σε αργία.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



