Πάτρα: Γυναίκα που νοσηλευόταν σε κλινική covid έπεσε στο κενό
Η 35χρονη νοσηλεύεται εκτός κινδύνου με κατάγματα στα πόδια🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Αναστάτωσε επικράτησε τα ξημερώματα στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Πατρών όταν μία γυναίκα έπεσε στο κενό.
Σύμφωνα με το tempo24 λίγο πριν από τις 5 το πρωί, μία 35χρονη, κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες, έπεσε από τον πρώτο όροφο του νοσηλευτικού ιδρύματος στην Πάτρα, στο κενό.
Σύμφωνα με πληροφορίες του tempo24.news η γυναίκα νοσηλευόταν σε κλινική Covid-19. Αμεσα κινητοποιήθηκαν γιατροί και μονάδες του ΕΚΑΒ που εντόπισαν την γυναίκα ευτυχώς ζωντανή. Η 35χρονη νοσηλεύεται εκτός κινδύνου με κατάγματα στα πόδια. Δείτε βίντεο από το σημείο της πτώσης της γυναίκας.
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



