Κορονοϊός: Δεύτερος θάνατος εμβολιασμένου - Είχε υποκείμενο νόσημα
Ο ηλικιωμένος ήταν ανοσοκατεσταλμένος με σοβαρότατο υποκείμενο νόσημα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κατέληξε τα μεσάνυχτα και ο δεύτερος ασθενής που έδινε μάχη με τον κορονοϊό, διασωληνωμένος στη ΜΕΘ του Γενικού Νοσοκομείου Ζακύνθου.
Πρόκειται για 77χρονο από τη Ζάκυνθο ο οποίος εισήχθη στην κλινική covid-19 του νοσοκομείου στις 30 Ιουλίου και διασωληνώθηκε στις 10 Αυγούστου, καθώς η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε.
Ο 77χρονος ήταν εμβολιασμένος, αλλά ανοσοκατεσταλμένος με σοβαρότατο υποκείμενο νόσημα, για το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες από το νοσοκομείο, ακολουθούσε ισχυρή φαρμακευτική αγωγή, που ουσιαστικά αδρανοποίησε το εμβόλιο.
Δολοφονία στον Βόλο: Συνελήφθη 34χρονος για το έγκλημα
Αφγανιστάν - Σκηνές χάους: 7 νεκροί από ποδοπατήματα στο αεροδρόμιο της Καμπούλ
Κορονοϊός - Νέα μέτρα: Κλειστοί χώροι μόνο για εμβολιασμένους - Τέλος τα δωρεάν self test
Ζάκυνθος - Τραγωδία στο Τσιλιβή: 12χρονος σκοτώθηκε από ηλεκτροπληξία ενώ έπαιζε με φίλους
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



