Κορονοϊός: Στο νοσοκομείο ο Μητροπολίτης Ζάμπιας
Βρέθηκε θετικός και κρίθηκε απαραίτητη η νοσηλεία του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Μητροπολίτης Ζάμπιας, κ. Ιωάννης, βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό, ενώ κρίθηκε απαραίτητο να εισαχθεί σε νοσοκομείο της Αθήνας.
Ο Μητροπολίτης βρέθηκε θετικός στον Covid- 19, μετά την επιστροφή του από την Αφρική στην Ελλάδα, σύμφωνα με πληροφορίες του orthodoxianewsagency.gr. O κ. Ιωάννης εισήχθη αρχικά στο Σωτηρία ενώ τώρα νοσηλεύεται στο Αιγινήτειο.
Ολυμπιακοί Αγώνες 2021: Φανταστικός Ντούσκος - Έφερε το πρώτο χρυσό στην Ελλάδα
Κορονοϊός – Εμβολιασμός: Στο τραπέζι και 3η δόση από Σεπτέμβριο – Τα δεδομένα
Ναυάγιο με μετανάστες ανοιχτά της Λέσβου: Τρεις αγνοούμενοι
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



