Θετικός στον κορονοϊό ο Γιάννης Μώραλης - «Αν δεν είχα εμβολιαστεί, θα ήταν χειρότερα»
Η ανάρτηση του Γιάννη Μώραλη στο facebook🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετικός στον κορονοϊό είναι ο δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης ο οποίος έκανε γνωστή την είδηση μέσα από ανάρτησή του στο facebook.
H ανάρτηση του Γιάννη Μώραλη
Ο κ. Μώραλης έγραψε χαρακτηριστικά πως «ευτυχώς που ο ιός με “συνάντησε” εχθές διπλά εμβολιασμένο. Λόγω του εμβολιασμού, τον οποίο έκανα όσο πιο γρήγορα μπορούσα, μοιάζει σαν ένα μικρό κρύωμα με μοναδική συνέπεια κάποιες μέρες στην απομόνωση. Αν δεν είχα εμβολιαστεί κατά πάσα πιθανότητα τα πράγματα θα ήταν χειρότερα.
Άλλωστε ο σκοπός της δημοσιοποίησης της θετικότητας μου είναι ένας και μοναδικός. Να πειστούν και οι λίγοι δύσπιστοι ότι το εμβόλιο είναι ο μοναδικός και σίγουρα ο ασφαλέστερος τρόπος να προστατέψουμε τους εαυτούς μας αλλά και τους γύρω μας».
Κορονο-χρέη: Ρύθμιση σε έως 72 δόσεις, ποιες οφειλές εντάσσονται – Οι ανακοινώσεις Σταϊκούρα
ECDC: Eπιδείνωση στην Ελλάδα δείχνουν οι νέοι χάρτες - Στο «πορτοκαλί» Αττική και Κρήτη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



