Κορονοϊός: Διασωληνώθηκε ο ηγούμενος Εφραίμ – Η κατάσταση της υγείας του
Τι λένε οι θεράποντες γιατροί🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Διασωληνώθηκε ο ηγούμενος της Μονής Βατοπεδίου, Εφραίμ, ο οποίος νοσηλεύεται στον Ευαγγελισμό με κορονοϊό, έπειτα από απόφαση των θεραπόντων γιατρών.
Η κατάσταση της υγείας του ηγούμενου είναι ελεγχόμενη, σύμφωνα με τους ίδιους. Ο Εφραίμ, ο οποίος νόσησε με Covid-19, βρίσκεται στον Ευαγγελισμό από τις 28 Μαΐου, όταν και μεταφέρθηκε μέσω αεροδιακομίδης από την Μονή του Αγίου Όρους.
Τις προηγούμενες μέρες δέχθηκε φαρμακευτική αγωγή στη Μονάδα αυξημένης φροντίδας, ενώ δυο μέρες μετά μεταφέρθηκε στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας για αυξημένη παροχή οξυγόνου.
«Ηχητικό κανόνι» στα σύνορα: Το νέο όπλο της ΕΛΑΣ που προκαλεί αντιδράσεις και εντός της αστυνομίας
Απαγόρευση κυκλοφορίας - Πελώνη: Από την ερχόμενη εβδομάδα οι ανακοινώσεις
Διάσκεψη για Λιβύη: Γιατί δεν κλήθηκε η Ελλάδα – Τι απαντά το γερμανικό ΥΠΕΞ
Εργασιακό νομοσχέδιο – Απεργία: Χωρίς μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ στις 10 Ιουνίου
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




