ΕΕ: Ξεκίνησαν οι δοκιμές για το πράσινο ψηφιακό πιστοποιητικό – Στο πρώτο γκρουπ η Ελλάδα
Ορισμένα από τα κράτη τα οποία ανήκουν στην πρώτη ομάδα, όπως η Γαλλία, το Λουξεμβούργο, η Σουηδία συμμετείχαν ήδη στην δοκιμή όπως σημείωσε ο Επίτροπος Δικαιοσύνης της ΕΕ, Ντιντιέ Ρέιντερς🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ξεκίνησε η διαδικασία προσομοίωσης για το πράσινο ψηφιακό πιστοποιητικό με τις χώρες να έχουν χωριστεί σε τρία διαφορετικά γκρουπ, όπως είχε αναφέρει ανώτατος αξιωματούχος της Eυρωπαϊκής Ένωσης.
Ορισμένα από τα κράτη τα οποία ανήκουν στην πρώτη ομάδα, όπως η Γαλλία, το Λουξεμβούργο, η Σουηδία συμμετείχαν ήδη στην δοκιμή όπως σημείωσε ο Επίτροπος Δικαιοσύνης της ΕΕ, Ντιντιέ Ρέιντερς.
«Πολλά υποσχόμενη αρχή για τα πιστοποιητικά της ΕΕ για εμβολιασμό, τα τεστ και ανάρρωση για την COVID19» επισήμανε ο κ. Ρέιντερς και συμπλήρωσε ότι «περισσότερες χώρες θα ακολουθήσουν αυτή την εβδομάδα και την επόμενη».
Στο πρώτο γκρουπ που θα λάβει μέρος στις δοκιμές ανήκει και η Ελλάδα, όπως είχε σημειώσει ανώτατος κοινοτικός αξιωματούχος.
Διαβάστε επίσης: Σαρηγιάννης-Παυλάκης για άρση lockdown: Δεν έπρεπε να ανοίξουμε
Με «δώρα» ο Τραμπ στην Άγκυρα τον Ιούλιο: Πώς «βλέπει» η Αθήνα τις εξελίξεις
Βίντεο - ντοκουμέντο από τη στιγμή που πέφτει το πυροσβεστικό ελικόπτερο στη λίμνη Αώου
Εφιάλτης στη Βενεζουέλα: Αυξάνονται δραματικά τα θύματα - Τουλάχιστον 164 νεκροί και πάνω από 970 τραυματίες
«Το χέρι του Θεού»: Ο ερασιτέχνης φωτορεπόρτερ και η ιστορία πίσω από την εμβληματικότερη φωτογραφία όλων των Παγκοσμίων Κυπέλλων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



