Πάτρα: 60χρονη με εγκεφαλικό ύστερα από εμβολιασμό με AstraZeneca
O ΕΟΦ επικοινώνησε τηλεφωνικά με το νοσοκομείο του Πύργου και ζητούσε λεπτομέρειες για το ιστορικό της γυναίκας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Εγκεφαλικό υπέστη μια 60χρονη γυναίκα μετά τον εμβολιασμό της με AstraZeneca, με τον ΕΟΦ να διερευνά το περιστατικό. Σύμφωνα με την ΕΡΤ, η γυναίκα είχε εμβολιαστεί στις 8 Απρίλίου με το εμβόλιο της AstraZeneca και τώρα νοσηλεύεται στη Νευρολογική Κλινική του Αγίου Ανδρέα στην Πάτρα, σε σοβαρή κατάσταση.
Μάλιστα ο ΕΟΦ επικοινώνησε τηλεφωνικά με το νοσοκομείο του Πύργου, όπου αρχικά μεταφέρθηκε η 60χρονη γυναίκα και ζητούσε λεπτομέρειες για το ιστορικό της, σύμφωνα με το patrisnews.
Διαβάστε επίσης: Νεκρή 61χρονη μετά το εμβόλιο AstraZeneca - Τι καταγγέλλει ο δικηγόρος της οικογένειας
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



