Θεσσαλονίκη: Ασθενής με φυματίωση το έσκασε από νοσοκομείο - Εισαγγελική παρέμβαση
Σύμφωνα με εισαγγελικές πηγές πρόκειται για αλλοδαπό με διαγνωσμένη φυματίωση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ασθενής με φυματίωση το έσκασε από το νοσοκομείο Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης, όπου νοσηλευόταν και έκτοτε βρίσκονται σε εξέλιξη έρευνες για τον εντοπισμό του.
Για την υπόθεση ενημερώθηκε η Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης και δια του προϊσταμένου της δόθηκε εντολή στο αρμόδιο αστυνομικό τμήμα να σχηματιστεί δικογραφία εις βάρος του για παραβίαση των μέτρων για την αποφυγή μολυσματικών ασθενειών.
Σύμφωνα με εισαγγελικές πηγές πρόκειται για αλλοδαπό με διαγνωσμένη φυματίωση. Λεπτομέρειες για τον τρόπο που έφυγε από το νοσηλευτικό ίδρυμα δεν έχουν γίνει γνωστές.
Διαβάστε επίσης: Διπλό φονικό στη Μακρινίτσα: Εισαγγελέας στις υπηρεσίες που άφησαν ελεύθερο να κυκλοφορεί τον δράστη
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



