Κορονοϊός - Θήβα: Μετά την 16χρονη Μαργαρίτα, «έφυγε» από τον ιό και η μητέρα της
Θλίψη στη Θήβα από τον χαμό μάνας και κόρης από κορονοϊό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μόλις ενάμιση μήνα μετά τον χαμό της 16χρονης Μαργαρίτας που έχασε τη ζωή της ύστερα από σοβαρές επιπλοκές λόγω κορονοϊού, η μητέρα της η οποία νοσούσε και εκείνη, άφησε την τελευταία της πνοή. Την είδηση γνωστοποίησε η θεία της Μαργαρίτας, σκορπίζοντας θλίψη στη Θήβα, όπου διέμεναν.
Η άτυχη γυναίκα νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου Ευαγγελισμός επί 42 ημέρες. Είχε μεταφερθεί σε νοσοκομείο της Αθήνας, όταν διαπιστώθηκε θετική στον κορονοϊό, ενώ η κόρη της είχε καταλήξει έπειτα από επιπλοκές του ιού. Μάλιστα, είχε νοσηλευτεί και ο πατέρας, ο οποίος κατάφερε να το ξεπεράσει.
Υπενθυμίζεται ότι η ιατροδικαστική εξέταση της 16χρονης έδειξε ότι αιτία θανάτου ήταν αλλοιώσεις του μυοκαρδίου.
Διαβάστε επίσης: Άρση lockdown: Αρνητική εισήγηση των ειδικών για μετακίνηση από δήμο σε δήμο
Στεγαστική κρίση: Γιατί δεν πείθουν τα μέτρα της κυβέρνησης για τα ενοίκια; Τι καταγγέλλει ο πρόεδρος των μεσιτών
SOS για το νερό: Δίκτυα-«σουρωτήρια», 13.000 παράνομες γεωτρήσεις και το σχέδιο-μαμούθ των 5,5 δισ.
ΕΟΠΥΥ: Ξεκινά «σαφάρι» ελέγχων για φάρμακα, εξετάσεις και χρεώσεις από ιδιώτες
Η επιχείρηση «ανακωχή» του Μαξίμου που δεν πάει καλά, ένα σενάριο - έκπληξη για Αβραμόπουλο και ο στόχος του Σαμαρά
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




