Κέρκυρα: Γυναίκα με κορονοϊό γέννησε υγιέστατο κοριτσάκι
Μητέρα και βρέφος είναι καλά στην υγεία τους και βρίσκονται υπό συνεχή παρακολούθηση στη Μονάδα Λοιμώξεων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μια 29χρονη μητέρα του που διαγνώστηκε θετική στον κορονοϊό γέννησε ένα υγιέστατο κοριτσάκι στο Γενικό Νοσοκομείο Κέρκυρας.
Μητέρα και βρέφος είναι καλά στην υγεία τους και βρίσκονται υπό συνεχή παρακολούθηση, στη Μονάδα Λοιμώξεων, με τηρούμενες αυστηρά όλες τις οδηγίες που δόθηκαν από τον ΕΟΔΥ.
Η 29χρονη γέννησε με καισαρική με την διαδικασία να εξελίσσεται ομαλότατα ενώ το γεγονός ότι το κοριτσάκι της είναι υγιέστατο, σκόρπισε ανακούφιση στην ίδια και το περιβάλλον της.
Διαβάστε επίσης: Κρήτη: Γυναίκα με κορονοϊό γέννησε στα Χανιά - Σε τεστ υποβάλλεται το μωρό
Διαβάστε ακόμη
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



