Κοζάνη - Κορονοϊός: Βγήκε νικητής μετά από 51 μέρες στη ΜΕΘ
Ευχάριστα νέα απο το Μαμάτσειο νοσοκομείο στην Κοζάνη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Έδωσαν πολυήμερη και δύσκολη μάχη με τον κορονοϊό, διασωληνώθηκαν και βγήκαν νικητές στην Κοζάνη, παίρνοντας εξιτήριο από το Μαμάτσειο νοσοκομείο. Πρόκειται για δύο ασθενείς, έναν 45χρονο και έναν 69χρονο οι οποίοι πήγαν και ήρθαν στον άλλο κόσμο καταφέρνοντας να βγουν νικητές.
Ο 45χρονος διασωληνώθηκε σε πολύ σοβαρή κατάσταση και πήρε εξιτήριο από την ΜΕΘ αφού έμεινε και άλλες 12 ήμερες στην παθολογική κλινική και ο 69χρόνος ασθενής με υποκείμενα νοσήματα ο οποίος είχε διασωληνωθεί λόγω covid πήρε εξιτήριο μετά από 51 ημέρες νοσηλείας. Ο τελευταίος διακομίστηκε σε κέντρο αποκατάστασης, για πλήρη επαναφορά του.
«Εκ μέρους όλου του προσωπικού του νοσοκομείου τους ευχόμαστε από τώρα και πέρα να είναι πάντοτε υγιείς και να χαίρονται και να τους χαίρονται οι οικογένειες τους και όλοι οι δικοί τους άνθρωποι», αναφέρει χαρακτηριστικά ο διοικητής του νοσοκομείου Κοζάνης Στέργιος Γκανάτσιος.
Διαβάστε επίσης: Οι σκέψεις για παράταση του lockdown - Τα σενάρια με άνοιγμα δραστηριοτήτων
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



