Αττική: Οι κατασκευαστικές μετέχουν στην αποκατάσταση ζημιών από την κακοκαιρία
Ανταποκρίθηκαν θετικά στο σχετικό αίτημα του υπουργείου Υποδομών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ανθρώπινο δυναμικό και μηχανήματα ζήτησε το υπουργείο Υποδομών από τις κατασκευαστικές εταιρίες με στόχο να βοηθήσουν τους φορείς της Πολιτείας στο έργο της αποκατάστασης των ζημιών που αφήνει πίσω της η κακοκαιρία Μήδεια, η οποία έχει πλήξει με σφοδρότητα την Αττική.
Όπως επισημαίνεται από το υπουργείο, έχει ήδη ζητηθεί από τις μεγάλες κατασκευαστικές εταιρίες να διαθέσουν ανθρώπους και μηχανήματα προκειμένου να συνδράμουν σε εργασίες, όπως η κοπή δέντρων, οι οποίες είναι αναγκαίες για την αποκατάσταση του δικτύου ηλεκτροδότησης.
Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου, όλοι οι μεγάλοι όμιλοι ανταποκρίθηκαν θετικά στο αίτημα του υπουργείου.
Διαβάστε ακόμη
ΠΑΣΟΚ και ΕΛ.Α.Σ. σε τροχιά σύγκρουσης για την ηγεμονία στην Κεντροαριστερά
Σκληρό ροκ κυβέρνησης και αντιπολίτευσης για την οικονομία - Τι πυροδοτεί τη σύγκρουση
Κρατικός παραλογισμός: 8 στους 10 πληγέντες από τον «Ιανό» στην Καρδίτσα κινδυνεύουν να επιστρέψουν τις αποζημιώσεις
Κτηματολόγιο: Φιέστα για την «ολοκλήρωση» εν μέσω σφοδρών αντιδράσεων - «Βουνό οι εκκρεμότητες», λένε οι εργαζόμενοι
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




