Iωάννινα - Κορονοϊός: Στα σκουπίδια 216 δόσεις εμβολίου λόγω βλάβης σε ψυγείο
Ωστόσο, όλα τα ραντεβού για τον εμβολιασμό στα Ιωάννινα έγιναν κανονικά, όπως ανέφερε ο γενικός γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μείζον θέμα ανέκυψε στα Ιωάννινα με αφορμή δόσεις εμβολίων για τον κορονοϊό που κατέληξαν στα σκουπίδια. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN TV, την Τετάρτη αναφέρθηκε πως χάθηκαν 120 δόσεις του εμβολίου στο κέντρο Υγείας της πόλης, εξαιτίας προβλήματος στα ψυγεία.
Ωστόσο, σήμερα Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου, ο γενικός γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους διευκρίνισε πως πετάχτηκαν 216 δόσεις, εξαιτίας βλάβης στον θερμοστάτη του ψυγείου που βρίσκεται στο Κέντρο Υγείας των Ιωαννίνων. Όπως βέβαια εξήγησε ο κ. Θεμιστοκλέους, οι δόσεις αντικαταστάθηκαν, κανένα ραντεβού δεν ακυρώθηκε και όλοι οι προγραμματισμένοι εμβολιασμοί πραγματοποιήθηκαν κανονικά, χωρίς να ταλαιπωρηθεί κανένας πολίτης.
«Λόγω βλάβης στο καταγραφικό θερμοκρασίας ενός ψυγείου συντήρησης εμβολίων, που παρουσιάστηκε τις πρώτες πρωινές ώρες στο Κέντρο Υγείας Ιωαννίνων, αποσύρθηκαν για λόγους ασφαλείας 36 φιαλίδια που φυλάσσονταν στο συγκεκριμένο ψυγείο. Η ποσότητα των εμβολίων αντικαταστάθηκε άμεσα με νέα παράδοση, δεν χάθηκε κανένα ραντεβού και όλοι οι προγραμματισμένοι εμβολιασμοί στο Κέντρο Υγείας Ιωαννίνων πραγματοποιήθηκαν κανονικά, χωρίς να ταλαιπωρηθεί κανένας πολίτης», ανέφερε χαρακτηριστικά σε δήλωσή του ο κ. Θεμιστοκλέους.
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Κοβέσι - Την έκρινε απαράδεκτη
Ποιος φταίει; 3 λόγοι που η Ευρώπη «ψήνεται» αυτή την εβδομάδα
Αγκαλιασμένοι για 6.000 χρόνια: Η ιστορία πίσω από τους σκελετούς που ονομάστηκαν «Εραστές του Βολντάρο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



