Αργυρούπολη: Ελεύθεροι οι ανήλικοι - Κατηγορούνται για επιθέσεις σε 2 παιδιά
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ανήλικοι υποστήριξαν ότι δεν έχουν καμία σχέση με την επίθεση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ελεύθεροι μετά την απολογία τους αλλά με περιορισμούς και επιτήρηση από κοινωνικό λειτουργό αφέθηκαν οι ανήλικοι που κατηγορούνται ως μέλη της άγουρης συμμορίας και το Σάββατο 23 Ιανουαρίου είχαν συλληφθεί για συμμετοχή στην άγρια επίθεση στην Αργυρούπολη σε 15χρονο και 17χρονο με σκοπό να τους κλέψουν τα κινητά τηλέφωνα.
Οι νεαροί απολογήθηκαν ενώπιον του ανακριτή αρνούμενοι τις κατηγορίες που τους αποδίδονται για τα αδικήματα της ληστείας κατά συρροή, συμμορία, παράνομη οπλοφορία, επικίνδυνη σωματική βλάβη, και οπλοχρησία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, υποστήριξαν ότι δεν έχουν καμία σχέση με την επίθεση που σημειώθηκε το περασμένο Σάββατο στην πλατεία της Αργυρούπολης σε βάρος δύο ανήλικων, με σκοπό να τους ληστέψουν.
Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: 32 νεκροί ο πρώτος απολογισμός - Πάνω από 700 τραυματίες και εικόνες χάους
Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




