Αργυρούπολη: Ελεύθεροι οι ανήλικοι - Κατηγορούνται για επιθέσεις σε 2 παιδιά
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι ανήλικοι υποστήριξαν ότι δεν έχουν καμία σχέση με την επίθεση🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ελεύθεροι μετά την απολογία τους αλλά με περιορισμούς και επιτήρηση από κοινωνικό λειτουργό αφέθηκαν οι ανήλικοι που κατηγορούνται ως μέλη της άγουρης συμμορίας και το Σάββατο 23 Ιανουαρίου είχαν συλληφθεί για συμμετοχή στην άγρια επίθεση στην Αργυρούπολη σε 15χρονο και 17χρονο με σκοπό να τους κλέψουν τα κινητά τηλέφωνα.
Οι νεαροί απολογήθηκαν ενώπιον του ανακριτή αρνούμενοι τις κατηγορίες που τους αποδίδονται για τα αδικήματα της ληστείας κατά συρροή, συμμορία, παράνομη οπλοφορία, επικίνδυνη σωματική βλάβη, και οπλοχρησία.
Σύμφωνα με πληροφορίες, υποστήριξαν ότι δεν έχουν καμία σχέση με την επίθεση που σημειώθηκε το περασμένο Σάββατο στην πλατεία της Αργυρούπολης σε βάρος δύο ανήλικων, με σκοπό να τους ληστέψουν.
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




