Ξανά μέχρι το ΣΕΦ τα δρομολόγια του τραμ
Mε την ανακατασκευή της γραμμής ανακαινίσθηκαν και συντηρήθηκαν πλήρως οι σταθμοί Μοσχάτο, Τζιτζιφιές και της Καλλιθέας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά ┋
Ξανά μέχρι το ΣΕΦ φτάνει το τραμ με το επόμενο στοίχημα να είναι πλέον η άφιξή του στον Πειραιά, η οποία ήδη μετρά πολλές καθυστερήσεις.
Υπενθυμίζεται ότι τα δρομολόγια του Τραμ από τη στάση «Μπάτης» έως το ΣΕΦ είχαν διακοπεί το Μάρτιο του 2020, προκειμένου να εκτελεστούν από την Περιφέρεια Αττικής τα έργα για την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου. Στο πλαίσιο των έργων αυτών ανακατασκευάστηκε η γραμμή και τρεις στάσεις του Τραμ. Πριν λίγες ημέρες είχαν επανεκκινήσει και τα δρομολόγια του τραμ στο Σύνταγμα, ενώ στο στόλο προστίθενται και 25 νέοι συρμοί.
Τη διαδρομή στο τμήμα του Τραμ «Μπάτης» - ΣΕΦ, που δόθηκε ξανά σε εμπορική λειτουργία μετά την ανάπλαση του παραλιακού μετώπου, την ανακατασκευή των γραμμών και την ανακαίνιση σταθμών, επιθεώρησε την Πέμπτη 21 Ιανουαρίου ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, συνοδευόμενος από τον υφυπουργό, Γιάννη Κεφαλογιάννη και τον Περιφερειάρχη Αττικής, Γιώργο Πατούλη.
Το τμήμα της γραμμής προς το Φάληρο, το οποίο παραδόθηκε από την Περιφέρεια Αττικής και επαναλειτούργησε εκτείνεται από την Αγία Σκέπη στο Φάληρο έως τον κόμβο του ΣΕΦ και είναι συνολικού μήκους και στις δύο κατευθύνσεις 6χλμ. Εχει ανακατασκευαστεί πλήρως με τις πλέον σύγχρονες προδιαγραφές της τεχνολογίας, με χρηματοδότηση της Περιφέρειας Αττικής ύψους περίπου 5,5 εκ. ευρώ.
Παράλληλα με την ανακατασκευή της γραμμής ανακαινίσθηκαν και συντηρήθηκαν πλήρως οι σταθμοί Μοσχάτο, Τζιτζιφιές και της Καλλιθέας.
Ο κ. Καραμανλής μάλιστα επιβιβάστηκε στο ΣΕΦ, σε έναν από τους νέους συρμούς, ο οποίος έχει τεθεί σε δοκιμαστική λειτουργία και αποβιβάστηκε στη στάση Πικροδάφνη, όπου έχουν επίσης γίνει έργα ανάπλασης του παραλιακού μετώπου από την Περιφέρεια. Η παραλαβή των συρμών ξεκίνησε στα τέλη Αυγούστου και θα συνεχιστεί σταδιακά.
«Το Τραμ έχει κεντρική θέση στο σχεδιασμό μας, αφού όσο περισσότερο ενισχύουμε το δίκτυό του, τόσο περισσότερες και καλύτερες επιλογές μετακίνησης προσφέρουμε στους πολίτες.
Έτσι, πριν λίγο καιρό ξεκινήσαμε ξανά τα δρομολόγια του Τραμ στο Σύνταγμα, τώρα ξεκινήσαμε πάλι και τα δρομολόγια στο Φάληρο μέχρι το ΣΕΦ, σύντομα θα είμαστε έτοιμοι να παραδώσουμε και την επέκταση προς Πειραιά, ενώ αναβαθμίζουμε τον υπάρχοντα στόλο προσθέτοντας 25 νέους συρμούς» επεσήμανε ο κ. Καραμανλής.
Αναφερόμενος στους νέους συρμούς με έναν εκ των οποίων μετακινήθηκε, είπε ότι χαρακτηρίζονται από ασφάλεια, άνεση, σύγχρονη τεχνολογία και υψηλή αισθητική.
Από την πλευρά του ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης υπογράμμισε ότι πλέον «το τραμ μπήκε ξανά στις ράγες από το Σύνταγμα προς το ΣΕΦ και τη Βούλα κι έτσι όλο το παραλιακό μέτωπο συνδέεται και πάλι με το κέντρο της Αθήνας». Μια γραμμή που εξυπηρετεί πολλές περιοχές και επιπλέον, αποτελεί και μια όμορφη διαδρομή. Επόμενη στάση για το Τραμ, ο Πειραιάς. Ταυτόχρονα, βελτιώνονται οι συχνότητες στα υπόλοιπα Μέσα Σταθερής Τροχιάς και προχωρά η ενίσχυση του στόλου της ΟΣΥ, όπου κυκλοφορούν, πλέον, περισσότερα από 1.200 λεωφορεία και τρόλεϊ στους δρόμους της Αθήνας. Κάθε μέρα που περνάει βελτιώνονται οι υπηρεσίες των αστικών συγκοινωνιών προς τους πολίτες».
Τη δέσμευση ότι η Περιφέρεια θα συνεχίσει να υποστηρίζει έμπρακτα σημαντικά αναπτυξιακά έργα υποδομών, επανέλαβε ο Περιφερειάρχης Αττικής, Γιώργος Πατούλης.
Υπενθυμίζεται ότι στις 11 Ιανουαρίου η Περιφέρεια Αττικής παρέδωσε στη ΣΤΑ.ΣΥ. (Σταθερές Συγκοινωνίες) τη νέα γραμμή και τις νέες στάσεις στο εν λόγω τμήμα και αμέσως ξεκίνησαν τα απαιτούμενα δοκιμαστικά δρομολόγια, προκειμένου να πιστοποιηθεί η σωστή λειτουργία των νέων εγκαταστάσεων (υποδομή, ρευματοδότηση, σηματοδότηση, τηλεματική).
Οι στάσεις
Στη γραμμή «Μπάτης» - ΣΕΦ λειτουργούν αυτή τη στιγμή οι 10 από τις 11 στάσεις καθώς στις «Τζιτζιφιές» τα έργα πολιτικού μηχανικού αναμένεται να ολοκληρωθούν σε 15 ημέρες και εν τω μεταξύ οι συρμοί θα διέρχονται από εκεί χωρίς στάση.
Ειδικότερα επαναλειτουργούν οι στάσεις:
- Μπάτης
- Φλοίσβος
- Πάρκο Φλοίσβου
- Τροκαντερό/ Αγ. Σκέπη
- Δέλτα Φαλήρου
- (Τζιτζιφιές μόνο διέλευση μέχρι την ολοκλήρωση της ανακαίνισης)
- Καλλιθέα (ανακαινισμένος σταθμός)
- Μοσχάτο
- Ν. Φάληρο (ανακαινισμένος σταθμός)
- ΣΕΦ.
Παγκόσμια ανησυχία για τις απειλές Πούτιν μετά το χτύπημα με τον πύραυλο Oreshnik στην Ουκρανία: Τα χαρακτηριστικά του νέου όπλου της Ρωσίας
Νέα αποκάλυψη για την υπόθεση της Αμαλιάδας: Είχε παντρευτεί εικονικά Ινδό η Ειρήνη Μουρτζούκου
Πόλεμος της κυβέρνησης Μπάιντεν με τις εταιρείες τεχνολογίας: Ζητεί να διαχωριστεί η Google από το Chrome και το Android
Βρετανία: Πόσο κόστισε η στέψη του βασιλιά Καρόλου – Το ιλιγγιώδες ποσό
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr