Κρήτη: Από τον Ψηλορείτη στο νοσοκομείο για το εμβόλιο ο 100 ετών κ. Ανδρόνικος
Ο κ. Πανταλός Ανδρόνικος συνοδευόμενος από την κόρη του έκανε το εμβόλιο για να προστατευτεί από τον κορονοϊό🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Δεκάδες είναι οι ηλικιωμένοι άνω των 85 ετών που κλείνουν ραντεβού για να κάνουν το εμβόλιο κατά του κορονοϊού και στην Κρήτη.
Ανάμεσά τους είναι και ο κ. Πανταλός Ανδρόνικος, 100 ετών, από τον Ψηλορείτη που συνοδευόμενος από την κόρη του εμβολιάστηκε το απόγευμα του Σαββάτου στο Νοσοκομείο Ρεθύμνου, σύμφωνα με το cretalive.gr.
Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, η ροή του εμβολιαστικού προγράμματος και στα οκτώ νοσοκομεία του νησιού έγινε κανονικά και η προσέλευση των εμβολιασθέντων είναι συνεχής.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



