Άνοιγμα σχολείων - Παγώνη: Τα δημοτικά πρέπει να ανοίξουν - Πρώτη φορά τέτοια επίθεση από ιό
«Έχουμε να κάνουμε με έναν επικίνδυνο και μολυσματικό... Δεν είχαμε δεχθεί ποτέ ξανά τέτοια επίθεση από ιό», τόνισε η Ματίνα Παγώνη🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Στο ζήτημα του ανοίγματος των σχολείων και συγκεκριμένα των δημοτικών και των νηπιαγωγείων, όπως αναφέρει η εισήγηση των λοιμωξιολόγων στο υπουργείο Παιδείας, που ανακοινώθηκε τη Δευτέρα 4 Ιανουαρίου, σχολίασε η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη, σημειώνοντας χαρακτηριστικά πως «τα δημοτικά πρέπει να ανοίξουν». Μιλώντας στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του OPEN TV, η κυρία Παγώνη ανέφερε πως «τα παιδιά έχουν καταλάβει ότι δεν ζούμε σε φυσιολογικές συνθήκες» και πως θα είναι καλό για την ψυχολογία τους να ανοίξουν τα σχολεία.
Παράλληλα, η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ, τόνισε πως τα δεδομένα αξιολογούνται μέρα με την ημέρα και πως θέλει ιδιαίτερη προσοχή αυτές τις ημέρες ώστε να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια. Επιπλέον, η κυρία Παγώνη είπε με έμφαση πως οι γιατροί και επιστήμονες δεν έχουν αντιμετωπίσει ξανά έναν τέτοιο ιό. «Έχουμε να κάνουμε με έναν επικίνδυνο και μολυσματικό... Δεν είχαμε δεχθεί ποτέ ξανά τέτοια επίθεση από ιό», είπε χαρακτηριστικά.
Τέλος, αναφορικά με τις περιοχές που παρουσιάζουν υψηλό επιδημιολογικό φορτίο, η Ματίνα Παγώνη τόνισε πως στη Δυτική Αττική χρειάζεται μεγάλη προσοχή.
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




