Κορονοϊός: Η 95χρονη Δέσποινα που έκανε το εμβόλιο σε γηροκομείο
Το «παρών» στους εμβολιασμούς έδωσε και ο πρόεδρος του ΕΟΔΥ, Παναγιώτης Αρκουμανέας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ξεκίνησαν σήμερα, Δευτέρα 4 Ιανουαρίου, τα πρώτα εμβόλια κατά του κορονοϊού σε Μονάδες Φροντίδας Ηλικιωμένων. Οι Κινητές Ομάδες Υγείας βρέθηκαν στη μονάδα «Σπίτι της Χριστιανικής Αγάπης», προκειμένου να κάνουν το εμβόλιο κατά του κορονοϊού οι ηλικιωμένοι. Το «παρών» στους εμβολιασμούς έδωσε και ο πρόεδρος του ΕΟΔΥ, Παναγιώτης Αρκουμανέας, ενώ - όπως αναφέρει ο ΕΟΔΥ σε ανάρτησή στο Facebook - η πρώτη που έκανε το εμβόλιο ήταν η 95χρονη Δέσποινα.
Στο μεταξύ, μαζί με τους υγειονομικούς ξεκινά ο εμβολιασμός των πολιτών που διαμένουν και εργάζονται στους οίκους ευγηρίας από τις Κινητές Ομάδες Υγείας (ΚΟΜΥ) του ΕΟΔΥ. Ο εμβολιασμός της ομάδας αυτής θα ολοκληρωθεί έως τις 20 Ιανουαρίου.
Διαβάστε ακόμη
Is it really coming home? Η Αγγλία παλεύει με τα... φαντάσματά της και στο Μουντιάλ 2026
Ο Χάρι Στάιλς πνίγηκε με νερό επί σκηνής σε συναυλία στο Λονδίνο - Ανησυχία από το κοινό
Υπόγεια αναδόμηση στα δεξιά της ΝΔ: Ο Σαμαράς πατάει το κουμπί για τη δημιουργία νέου κόμματος
Ακραίοι άνεμοι στην Αττική: Δέντρο καταπλάκωσε όχημα με οδηγό στη Μιχαλακοπούλου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



