Κορονοϊός: Εμβολιάστηκε ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ - Το μήνυμά του
Ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ. έκανε το εμβόλιο κατά του κορονοϊού και έστειλε το δικό του μήνυμα για τη μάχη απέναντι στην πανδημία🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ο Αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ., Μιχάλης Καραμαλάκης, βρέθηκε την Τρίτη, 29 Δεκεμβρίου, στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» και έκανε το εμβόλιο κατά του κορονοϊού. Ο κ. Καραμαλάκης ευχαρίστησε τους υγειονομικούς που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή απέναντι στην πανδημία του κορονοϊού. Σημείωσε, μάλιστα, πως χωρίς τους γιατρούς και τους υγειονομικούς η χώρα δεν θα μπορούσε να ανταπεξέλθει στο καιρό της πανδημίας.
Παράλληλα, τόνισε πως η Αστυνομία θα συνεχίσει να βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της μάχης απέναντι στην πανδημία και θα συνεργάζεται στενά με τους εργαζόμενους στον τομέα της Υγείας.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



