Κορονοϊός - Βόλος: Σέρβιρε ποτά σε μπαρ και το πλήρωσε ακριβά
Ο 54χρονος ιδιοκτήτης του μπαρ στον Βόλο οδηγήθηκε στο αυτόφωρο🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τσουχτερό πρόστιμο επεβλήθη σε 54χρονο ιδιοκτήτη καφέ - μπαρ στον Βόλο, ο οποίος άνοιξε το κατάστημά του παρά τα περιοριστικά μέτρα και σέρβιρε ποτά. Πρόστιμο επεβλήθη και σε δύο πελάτες του μπαρ.
Ειδικότερα, κατά τη διάρκεια ελέγχου από αστυνομικούς της ομάδας ΔΙΑΣ διαπιστώθηκε ότι το κατάστημα ήταν ανοιχτό και είχαν ήδη σερβιριστεί ποτό στους δύο πελάτες.
O ιδιοκτήτης, ο οποίος συνελήφθη για παράβαση της απόφασης για την πρόληψη ασθενειών και διασποράς του κορονοϊού, οδηγήθηκε στο αυτόφωρο, ενώ του επεβλήθη πρόστιμο 5.000 ευρώ. Πρόστιμα 300 ευρώ για άσκοπη μετακίνηση επεβλήθησαν στους δύο πελάτες.
Διαβάστε ακόμη
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



