Κορονοϊός - Ξάνθη: Πάρτι με συλλήψεις, απειλές και πρόστιμα
Κατά τη διάρκεια του ελέγχου που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί δέχθηκαν επίθεση και απειλές από τους παρευρισκόμενους🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε μία περιφέρεια που είναι λίγο πριν από ένα σκληρό lockdown, οι κάτοικοι φαίνεται πως δεν έχουν κατανοήσει την επικινδυνότητα της κατάστασης λόγω κορονοϊού. Συγκεκριμένα στην Ξάνθη -που είναι μία από τις 11 περιοχές που έχουν χαρακτηριστεί από τις αρχές ως «κόκκινες»- ιδιοκτήτης οικίας διοργάνωσε πάρτι την Πέμπτη, με αποτέλεσμα να δεχτεί πρόστιμο που έφτασε τις 3.000 ευρώ.
Μάλιστα, κατά τη διάρκεια του ελέγχου που πραγματοποίησαν οι αστυνομικοί δέχθηκαν επίθεση και απειλές από τους παρευρισκόμενους. Η Αστυνομία συνέλαβε τρία άτομα, μεταξύ των οποίων και ο ιδιοκτήτης στον οποίο επιβλήθηκε το πρόστιμο των 3.000 ευρώ, για παραβίαση των μέτρων κατά του κορονοϊού. Στους άλλους δύο συλληφθέντες επιβλήθηκε το διοικητικό πρόστιμο των 300 ευρώ.
Οι συλληφθέντες, με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος τους, οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ξάνθης.
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



