Γρεβενά: Τους χώρισε ο κορονοϊός μετά από 60 χρόνια γάμου
Ο Γιώργος και η Ευθυμία Σπηλιώτη ζούσαν μαζί 60 χρόνια στον Δοξαρά Γρεβενών και πέθαναν με διαφορά 2 ημερών, αφού πάλεψαν γενναία με την covid19🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Άκομα ένα οικογενειακό δράμα αυτή τη φορά στα Γρεβενά, καθώς ο κορονοϊός τους στοίχισε τη ζωή, με διαφορά δύο ημερών. Ο Γιώργος και η Ευθυμία Σπηλιώτη ζούσαν μαζί 60 χρόνια στον Δοξαρά Γρεβενών και πέθαναν με διαφορά 2 ημερών, αφού πάλεψαν γενναία με την covid19.
Σύμφωνα με το aetos-grevena, μαζί απέκτησαν 2 γιούς. Τον Ντίνο, που εργάζεται στο Δασαρχείο Γρεβενών και τον Χρήστο που είναι καθηγητής στο Ηράκλειο Κρήτης.
Η γενιά τους συνεχίστηκε με 5 εγγόνια και 2 δισέγγονα. Το ένα δισέγγονο, μάλιστα, γεννήθηκε την ημέρα που πέθανε η γιαγιά του.
Διαβάστε ακόμη
Με «δώρα» ο Τραμπ στην Άγκυρα τον Ιούλιο: Πώς «βλέπει» η Αθήνα τις εξελίξεις
Βίντεο - ντοκουμέντο από τη στιγμή που πέφτει το πυροσβεστικό ελικόπτερο στη λίμνη Αώου
Εφιάλτης στη Βενεζουέλα: Αυξάνονται δραματικά τα θύματα - Τουλάχιστον 164 νεκροί και πάνω από 970 τραυματίες
«Το χέρι του Θεού»: Ο ερασιτέχνης φωτορεπόρτερ και η ιστορία πίσω από την εμβληματικότερη φωτογραφία όλων των Παγκοσμίων Κυπέλλων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



