Κορονοϊός: Ο πρώτος θάνατος αστυνομικού στην Ελλάδα - Εδινε μάχη για 10 μέρες στη ΜΕΘ
Ο αστυνομικός νοσηλευόταν επί 10 ημέρες στη ΜΕΘ δίνοντας μάχη για να κρατηθεί στη ζωή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε ηλικία 50 ετών έφυγε από τη ζωή, νικημένος από τον κορονοιό, αστυνομικός που νοσηλευόταν στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας. Πρόκειται για τον πρώτο θάνατο αστυνομικού από τον ιό στην Ελλάδα. Ο 50χρονος αστυνομικός έφυγε σήμερα Τρίτη από τη ζωή στην Κομοτηνή. Ο αστυνομικός νοσηλευόταν επί 10 ημέρες στη ΜΕΘ δίνοντας μάχη για να κρατηθεί στη ζωή. Δυστυχώς δεν τα κατάφερε.
Ο 50χρονος ήταν παντρεμένος και είχε δύο ανήλικα παιδιά. Υπηρετούσε στο Τμήμα Σαπών στην Κομοτηνή. Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Αστυνομικών Υπαλλήλων, Γρηγόρης Γερακαράκος, ανέφερε: «Δυστυχώς, χάσαμε έναν συνάδελφο μας από κορονοϊό. Υπηρετούσε στην Κομοτηνή. Ήταν 50 ετών. Εκφράζω τα θερμά συλλυπητήρια μου στην οικογένεια του και στους οικείους του».
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



