Κορονοϊός: Έλληνες μειονοτικοί από την Αλβανία μεταφέρονται στο νοσοκομείο Ιωαννίνων
Το υγειονομικό σύστημα στην Αλβανία και ειδικά στις περιοχές της εθνικής ελληνικής μειονότητας, αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τρεις Έλληνες μειονοτικοί από την Αλβανία, οι οποίοι νοσούν σοβαρά από κορονοϊό, έφτασαν με ασθενοφόρα, μέσω της Κακαβιάς, στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ιωαννίνων. Η μεταφορά έγινε στο πλαίσιο του «πράσινου φωτός» που έδωσε η ελληνική Πολιτεία, για την νοσηλεία των Ελλήνων μειονοτικών της Αλβανίας, που νοσούν βαρέως από κορονοϊό.
Εκ των τριών μειονοτικών ένας ασθενής σε ιδιαίτερα κρίσιμη κατάσταση προέρχεται από την περιοχή της Χειμάρρας, ο δεύτερος είναι δάσκαλος από τη Λιβαδειά και παρουσιάζει σοβαρά αναπνευστικά προβλήματα, ενώ ο τρίτος είναι γιατρός από την Δερβιτσάνη. Οι διακομιδές μειονοτικών στα ελληνικά νοσοκομεία κρίθηκαν απαραίτητες, αφού το υγειονομικό σύστημα στην Αλβανία, και ειδικά στις περιοχές της εθνικής ελληνικής μειονότητας, αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα.
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




