ΟΛΘ ΑΕ: Νέα δωρεά 150.000 ευρώ στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ
Η νέα δωρεά έρχεται σε συνέχεια της προηγούμενης που υλοποίησε η εταιρεία για την κάλυψη αναγκών σε ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό αξίας 300.000 ευρώ🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε νέα δωρεά ύψους 150.000 ευρώ προς το Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης ΑΧΕΠΑ, νοσοκομείο αναφοράς για τον κορoνοϊό COVID-19, προχώρησε η ΟΛΘ Α.Ε., συνεχίζοντας να στηρίζει εμπράκτως το Εθνικό Σύστημα Υγείας σε μία ιδιαιτέρως κρίσιμη συγκυρία. Η νέα δωρεά έρχεται σε συνέχεια της προηγούμενης που υλοποίησε η εταιρεία για την κάλυψη αναγκών σε ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό αξίας 300.000 ευρώ, κατά τη διάρκεια του πρώτου κύματος της πανδημίας του κορονοϊού.
«Αναγνωρίζοντας το μέγεθος της προσπάθειας που καταβάλλεται από τα αρμόδια υπουργεία, τους φορείς και κυρίως από το υγειονομικό προσωπικό της χώρας, η ΟΛΘ Α.Ε., σε συντονισμό με το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και με αίσθημα αλληλεγγύης και υπευθυνότητας, εξακολουθεί να συνδράμει ενεργά στην κάλυψη έκτακτων αναγκών του κοινωνικού συνόλου, για την προστασία της δημόσιας υγείας και την αντιμετώπιση και καταπολέμηση της διάδοσης του κορονοϊού COVID-19», αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΟΛΘ Α.Ε.
«Καμίνι» και η Κεντρική Ευρώπη: Η Γερμανία και η Πολωνία προετοιμάζονται για 40αρια - «Λιώνουν» Γαλλία, Βρετανία και Ελβετία
«Πάνω από τους μισούς αγνοούμενους θα είναι νεκροί» : Μάχη με το χρόνο και τους μετασεισμούς δίνουν οι διασώστες στη Βενεζουέλα
Σοβαρά τραυματισμένη γυναίκα από πυροβολισμό στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Δίνει μάχη για τη ζωή της
Φωτιά στη Βοιωτία: Στη μάχη εναέρια μέσα - Εστάλη 112
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



