Κορονοϊός: Νέος συναγερμός με κρούσματα σε γηροκομείο στον Πειραιά
Στο γηροκομείο έχουν διενεργηθεί 221 τεστ κι έχουν διαγνωστεί 16 θετικά κρούσματα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Νέος συναγερμός σήμανε στον ΕΟΔΥ καθώς εντοπίστηκαν κρούσματα κορονοϊού σε γηροκομείο στον Πειραιά. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτή την ώρα έχει ξεκινήσει η διενέργεια τεστ στους φιλοξενούμενους στο γηροκομείο.
Όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, από την Παρασκευή έχουν διενεργηθεί 221 τεστ κι έχουν διαγνωστεί 16 θετικά κρούσματα σε εργαζόμενους και ηλικιωμένους. Στο γηροκομείο φιλοξενούνται 170 ηλικιωμένοι και αύριο Δευτέρα 2 Νοεμβρίου αναμένεται ο ΕΟΔΥ να δώσει κατευθύνσεις, όταν ολοκληρωθούν τα τεστ.
Σημειώνεται ότι ο διοικητής της Εθνικής Αρχής Διαφάνειας, Άγγελος Μπίνης, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο του Star, δήλωσε ότι έχει ξεκινήσει έρευνα για το γηροκομείο του Πειραιά.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




