Κορονοϊός: Αυτοκτόνησε ο ιδιοκτήτης του γηροκομείου στον Αγιο Στέφανο
Ο ιδιοκτήτης του γηροκομείου στον Αγιο Στέφανο είχε μιλήσει λίγες ημέρες νωρίτερα στον ΑΝΤ1, σημειώνοντας ότι με δική του πρωτοβουλία έγιναν τα τεστ κατά του κορονοϊού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τέλος στη ζωή του έδωσε ο ιδιοκτήτης οίκου ευγηρίας στον Αγιο Στέφανο, όπου τις προηγούμενες ημέρες εντοπίστηκαν τρία κρούσματα κορονοϊού. Συγκεκριμένα, στο γηροκομείο είχαν εντοπιστεί θετικοί στον κορονοϊό δύο εργαζόμενοι και μία ηλικιωμένη. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, ο 41χρονος άνδρας είχε πρόσφατα κληρονομήσει την επιχείρηση από τον πατέρα του και αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα.
Ο ιδιοκτήτης του γηροκομείου στον Αγιο Στέφανο είχε μιλήσει λίγες ημέρες νωρίτερα στον ΑΝΤ1, σημειώνοντας ότι με δική του πρωτοβουλία έγιναν τα τεστ κατά του κορονοϊού. «Στις 16 Σεπτεμβρίου ο ΕΟΔΥ ήρθε εδώ και έκανε το πρώτο τεστ σε όλους τους εργαζομένους μου, οι οποίοι ήταν αρνητικοί. Εγώ στις 6 Οκτωβρίου κάλεσα τον ΕΟΔΥ και με δική μου πρωτοβουλία κάλεσα τον ΕΟΔΥ να έρθει να μας ελέγξει ξανά και όντως ήρθαν να μας ελέγξουν. Αν εγώ δεν τους είχα καλέσει, κανείς δεν θα ερχόταν γιατί κανείς τώρα δεν έχει συμπτώματα. Στις 15 Οκτωβρίου ήρθε ο ΕΟΔΥ και βρέθηκε μία εργαζόμενη θετική στον κορονοϊό με rapid test», είχε πει ο ιδιοκτήτης, μεταξύ άλλων.
Δείτε τι έλεγε στο βίντεο που ακολουθεί
Πού θα πέσουν και πού θα ανέβουν οι βάσεις - Η πρώτη εικόνα για Νομική και Ιατρική
«Ήταν μακριά το νοσοκομείο»: Η σοκαριστική απολογία της μητέρας του 3χρονου Άγγελου στην Κρήτη για τα βασανιστήρια στο παιδί
Πώς είναι να σε λένε Ντέβιντ Ντάμερ και να είσαι αδελφός του πιο διαβόητου κανίβαλου;
Αυτό είναι το πιο απομονωμένο Airbnb του κόσμου: Το πλωτό κατάλυμα που έγινε viral και η... παγίδα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



