Κορονοϊός: Κρούσμα σε δημοτικό σχολείο στην Πάτρα - Θετικός μαθητής της Α' Τάξης
Το σχολείο του μαθητή που εντοπίστηκε θετικός στον κορονοϊό θα κλείσει για διάστημα δύο εβδομάδων🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Θετικός στο τεστ κορονοϊού εντοπίστηκε μαθητής της πρώτης τάξης του Δημοτικού σχολείου σε σχολικό συγκρότημα της Πάτρας.
Σύμφωνα με το OPEN TV, το παιδί υπέβαλαν στον τεστ οι γονείς του, καθώς τις τελευταίες ημέρες είχαν βρεθεί να νοσούν από τον κορονοϊό άτομα του οικογενειακού του περιβάλλοντος.
Την Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου, μετά το μεσημέρι, βγήκαν τα αποτελέσματα, που έδειξαν ότι νοσεί και το μικρό παιδί. Οι γονείς ενημέρωσαν άμεσα το σχολείο του. Στη συνέχεια μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η διεύθυνση του σχολικού συγκροτήματος, ενημέρωσε το σύνολο των γονέων των παιδιών, που φοιτούν μαζί του και έκανε γνωστό ότι από την προσεχή Δευτέρα και για χρονική περίοδο δύο εβδομάδων το τμήμα του μικρού μαθητή αναστέλλει την λειτουργία του.
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Κοβέσι - Την έκρινε απαράδεκτη
Ποιος φταίει; 3 λόγοι που η Ευρώπη «ψήνεται» αυτή την εβδομάδα
Αγκαλιασμένοι για 6.000 χρόνια: Η ιστορία πίσω από τους σκελετούς που ονομάστηκαν «Εραστές του Βολντάρο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



