Κορονοϊός: Εντυπωσιακό γκράφιτι στο νοσοκομείο της Νίκαιας αφιερωμένο στους γιατρούς
Χρειάστηκε πέντε ημέρες για να ολοκληρωθεί το γκράφιτι, όπως αναφέρει ο δημιουργός του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ενα ακόμα συμβολικό γκράφιτι αφιερωμένο στο ιατρικό προσωπικό της χώρας μας που μάχεται κόντρα στον κορονοϊό, κοσμεί το νοσοκομείο της Νίκαιας «Αγ. Παντελεήμων». «Σας ευχαριστούμε» είναι το μήνυμα που μεταφέρει ο δημιουργός του γκράφιτι, ο καλλιτέχνης LifeInColour που φιλοτέχνησε την τοιχογραφία. Χρειάστηκε πέντε ημέρες για να ολοκληρώσει το έργο του, όπως ο ίδιος δήλωσε στην ΕΡΤ, ενώ έκατσε πολύ περισσότερο χρόνο μπροστά από τον υπολογιστή του για να το σχεδιάσει.
Ο Κυριάκος Ιωσηφίδης, συντονιστής του προγράμματος «Χρώμα στα νοσοκομεία» δήλωσε στην ΕΡΤ: «Από τον Ιούνιο λειτουργούμε το πρόγραμμα. Είναι πρωτοβουλία του φορέα μας και θα συνεχίσουμε και σε άλλα νοσοκομεία».
Υπενθυμίζεται ότι αντίστοιχο γκράφιτι κοσμεί και το νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.
Dead butt syndrome: Η «σιωπηρή απειλή» της καθιστικής ζωής - Τι είναι και τι προκαλεί
Φλόγα ελπίδας στη Βενεζουέλα: Βρέφος 18 ημερών επέζησε μέσα στα συντρίμμια για 32 ώρες - Συγκλονιστικές εικόνες
Γιατί δεν πέφτει η τιμή της βενζίνης στην Ελλάδα - Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Η Γερμανία «λιώνει» με ιστορικές θερμοκρασίες - Χωρίς κλιματισμό σπίτια, τρένα και νοσοκομεία
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



