Κορονοϊός: Κανονικά η λειτουργία του υπουργείου Εργασίας - Ολοκληρώθηκε η ιχνηλάτηση
Απομακρύνθηκαν οι υπάλληλοι των δύο γραφείων του πρώτου ορόφου που είχε επαφές ο συγκεκριμένος υπάλληλος🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Για το κρούσμα κορονοϊού που εντοπίστηκε στο υπουργείο Εργασίας τηρήθηκαν πιστά οι οδηγίες και τα πρωτόκολλα του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ), διευκρινίζουν πηγές του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.
Όπως αναφέρουν, απομακρύνθηκαν οι υπάλληλοι των δύο γραφείων του πρώτου ορόφου που είχε επαφές ο συγκεκριμένος υπάλληλος, ενώ οι υπόλοιποι υπάλληλοι σε όλους τους ορόφους και τις διευθύνσεις του υπουργείου Εργασίας συνέχισαν να εργάζονται κανονικά.
Επίσης, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, και τα γραφεία του υπουργού, των υφυπουργών και των γενικών γραμματέων, συνεχίζουν να εργάζονται κανονικά, όπως οφείλουν.
Υπενθυμίζεται ότι το κρούσμα εντοπίστηκε το πρωί της Τρίτης, 22 Σεπτεμβρίου, και πρόκειται για υπάλληλο που ανήκει σε ευπαθή ομάδα.
Ο ευρωπαϊκός καύσωνας έρχεται στην Ελλάδα - Η προειδοποίηση του Παγκόσμιου Μετεωρολογικού Οργανισμού
Μεγαλείο ψυχής: 87χρονη που έχασε τα δυο παιδιά της σε τροχαίο δώρισε ασθενοφόρο στο ΕΚΑΒ
«Ήμουν έτοιμη να φύγω»: Η ιστορία μιας γυναίκας που επέλεξε την υποβοηθούμενη ευθανασία μετά από δεκαετίες αφόρητου πόνου
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



