Κρούσμα κορονοϊού στα δικαστήρια της Ευελπίδων - Θετική στον ιό υπάλληλος
Στο συγκεκριμένο τμήμα εκτέλεσης ποινών υπηρετούν 17 υπάλληλοι, οι οποίοι θα μπουν στη διαδικασία της ιχνηλάτησης με τεστ ανίχνευσης κορονοϊού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κρούσμα κορονοϊού στο τμήμα εκτέλεσης ποινών της Εισαγγελίας Πρωτοδικών της Αθήνας, όπου προσέρχονται δικηγόροι αλλά και κρατούμενοι.
Το κρούσμα εμφανίστηκε σε δικαστική υπάλληλο, η οποία τελικά είναι θετική στον κορονοϊό. Αμέσως ενημερώθηκε ο ΕΟΔΥ αλλά και η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας ενώ ήδη έχει γίνει απολύμανση στα συγκεκριμένα γραφεία και το απόγευμα της Τετάρτης αναμένεται απολύμανση να γίνει σε όλο το κτίριο της Εισαγγελίας.
Στο συγκεκριμένο τμήμα εκτέλεσης ποινών υπηρετούν 17 υπάλληλοι, οι οποίοι θα μπουν στη διαδικασία της ιχνηλάτησης με τεστ ανίχνευσης κορονοϊού.
Δείτε και το ρεπορτάζ του OPEN TV
Διαβάστε ακόμη
«Έχουν ιδιοτελή στόχευση»: «Θύελλα» για τις παραλίες στην Αττική που κρίθηκαν ακατάλληλες - Ποιοι και γιατί αντιδρούν
Φονικός καύσωνας στην Ευρώπη: Σαρώνει το φαινόμενο της υδροπληξίας - 74 θάνατοι από πνιγμό στη Γαλλία, νεκρός 6χρονος στη Γερμανία
Βορίδης: Ελπίζω ο Σαμαράς να μην κάνει νέο κόμμα - Αντιφατική η αντιπολίτευση για τη Συνταγματική Αναθεώρηση
Nέα αμερικανική επίθεση στο Ιράν και απειλές Τραμπ κατά της Τεχεράνης – Ιρανικά πλήγματα σε Κουβέιτ και Μπαχρέιν
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




