Κορονοϊός: Ξανά θετικός 62χρονος γιατρός από την Ορεστιάδα
O 62χρονος γιατρός έχασε από κορονοϊό την 56χρονη σύζυγό του, ενώ από το οικείο περιβάλλον φαίνεται να νόσησε και η πεθερά του🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Γεγονός που έλαβε χώρα στην Ορεστιάδα, προβληματίζει την ιατρική κοινότητα, καθώς 62χρονος γιατρός ο οποίος στις αρχές Σεπτεμβρίου ύστερα από συμπτώματα βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό και ενώ έδειχνε να το έχει ξεπεράσει, σύμφωνα με πληροφορίες του Open TV, νόσησε ξανά.
Συγκεκριμένα, ο 62χρονος παρά το ότι ολοκλήρωσε την αρχική του νοσηλεία στο Πανεπιστημιακό νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, έχοντας αρνητικό αποτέλεσμα σε δύο τεστ κορονοϊού, εμφάνισε εκ νέου συμπτώματα, τα οποία ευτυχώς είναι ήπια. Μάλιστα, κάνοντας νέο τεστ έδειξε ότι είναι και πάλι θετικός.
Να σημειωθεί ότι ο 62χρονος γιατρός έχασε από κορονοϊό την 56χρονη σύζυγό του, ενώ από το οικείο περιβάλλον φαίνεται να νόσησε και η πεθερά του.
Περισσότερα, στο βίντεο του OPEN TV που ακολουθεί:
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



