Κορονοϊός: Σε καραντίνα τρεις αστυνομικοί του «Ελευθέριος Βενιζέλος»
Επιχείρησε να πετάξει με τη χρήση πλαστών ταξιδιωτικών εγγράφων στη Βασιλεία της Ελβετίας.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Σε καραντίνα τέθηκαν τρεις αστυνομικοί που υπηρετούν στη Διεύθυνση του αεροδρομίου «Ελευθέριος Βενιζέλος», καθώς ήρθαν σε επαφή με Ουκρανό κρατούμενο ο οποίος διαπιστώθηκε ότι είναι φορέας του κορoνοϊού. O άνδρας βρισκόταν στα κρατητήρια του αεροδρομίου από τις 26 Αυγούστου, καθώς συνελήφθη όταν επιχείρησε να πετάξει με τη χρήση πλαστών ταξιδιωτικών εγγράφων στη Βασιλεία της Ελβετίας.
Το τεστ που του έγινε χθες καθώς φέρεται να είχε συμπτώματα, και βγήκε θετικό. Οι τρεις αστυνομικοί που ήρθαν σε επαφή μαζί του τέθηκαν σε καραντίνα ενώ ο φορέας του κορονοϊού μεταφέρθηκε με ειδικό όχημα σε χώρο κράτησης στην Αμυγδαλέζα.
Διαβάστε ακόμη
«Κτηνώδης και γρήγορος»: Οι σπαρακτικές μαρτυρίες για τον σεισμό στη Βενεζουέλα - «Δεν είχαμε ούτε πέντε δευτερόλεπτα»
Ο «χάρτης» της εγκληματικότητας στην Ευρώπη - Τα «σκληρά» δίκτυα, οι «πολυεθνικές» και η Ελλάδα
Ήρθε από την Αίγυπτο στην Ελλάδα το 2019 και θριάμβευσε με 19.175 μόρια στις πανελλαδικές
Τρομερό βίντεο: Χαλαρός οδηγός βαν επεμβαίνει σε καταδίωξη της αστυνομίας και βοηθά στη σύλληψη
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




