Κορονοϊός: Εκτός ΜΕΘ η 17χρονη στο ΑΧΕΠΑ - Βελτιώνεται η υγεία της
Η 17χρονη είναι το νεαρότερο θύμα του κορονοϊού στην χώρα που έχει εισέλθει σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και είχε διασωληνωθεί🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Βελτιώνεται συνεχώς η κατάσταση της 17χρονης με κορονοϊό, η οποία έδινε για περισσότερες από 10 μέρες μάχη με τη ζωή στη ΜΕΘ του ΑΧΕΠΑ στη Θεσσαλονίκη. Η 17χρονη βγήκε από την εντατική και νοσηλεύεται από την Δευτέρα σε θάλαμο αρνητικής πίεσης του νοσοκομείου ενώ οι γιατροί είναι αισιόδοξοι για την πορεία της.
Η νεαρή κοπέλα είχε διασωληνωθεί από το περασμένο Σάββατο και αυτό που προβλημάτιζε τους γιατρούς είναι ότι δεν αντιμετώπιζε κάποιο υποκείμενο νόσημα. Πρόκειται για το νεαρότερο θύμα του κορονοϊού στην χώρα που έχει εισέλθει σε Μονάδα Εντατικής Θεραπείας και είχε διασωληνωθεί.
Αρνητικά τα νέα τεστ στη βιομηχανία μετάλλων στη Δυτική Θεσσαλονίκη
Στο μεταξύ, αρνητικά βγήκαν τα τεστ και των 14 υπαλλήλων βιομηχανίας μετάλλων στη Δυτική Θεσσαλονίκη οι οποίοι είχαν διαγνωσθεί αρχικά θετικοί στον κορονοϊό. Και οι 14 εργαζόμενοι επανέλαβαν το τεστ σε ιδιωτικό εργαστήριο και όλοι βγήκαν αρνητικοί στον ιό.
Ωστόσο, παραμένουν σε καραντίνα και κλιμάκιο του ΕΟΔΥ θα τους επισκεφτεί πραγματοποιώντας και τρίτο τεστ προκειμένου οι γιατροί να δουν τι συμβαίνει. Η επιχείρηση έκλεισε για δύο μέρες και πραγματοποιήθηκε απολύμανση σε όλους τους χώρους.
Ανδρέας Παπανδρέου: 30 χρόνια από τον θάνατο του χαρισματικού ηγέτη του ΠΑΣΟΚ - Ο Κώστας Σκανδαλίδης θυμάται
Αστυνομικός σταμάτησε οδηγό που έκανε κόντρες και είχε πιάσει 200 χλμ. - Ήταν ένας 85χρονος με πουράκι στο στόμα...
Σεπόλια-Μιλγουόκι-Μαϊάμι: Οι τρεις στάσεις της διαδρομής του Γιάννη Αντετοκούνμπο
Ρύθμιση-ανάσα για τους οφειλέτες του νόμου Κατσέλη: Τι αλλάζει - Αναδρομική ελάφρυνση, μικρότερες δόσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



