Κορονοϊός: Κατέληξε 79χρονος - Στα 19 τα θύματα από το γηροκομείο «Αγία Κυριακή»
Οι νεκροί από τον οίκο ευγηρίας έχουν φτάσει πλέον τους 19, ενώ συνολικά στη χώρα μας τους 269🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ακόμη ένας ηλικιωμένος έχασε τη ζωή του από τον κορονοϊό από το γηροκομείο «Αγία Κυριακή», στο Ασβεστοχώρι Θεσσαλονίκης. Πρόκειται για έναν 79χρονο ο οποίος είχε υποκείμενα νοσήματα (άννοια). Ο 79χρονος κατέληξε στις 2:46 π.μ. στο νοσοκομείο «Παπανικολάου» από καρδιοοαναπνευστική ανακοπή, λόγω λοίμωξης covid.
Υπενθυμίζεται ότι τη Δευτέρα 31 Αυγούστου κατέληξαν μια 68χρονη και μια 88χρονη στο νοσοκομείο «Παπανικολάου», επίσης με υποκείμενα νοσήματα. Και οι δύο διέμεναν στο γηροκομείο «Αγία Κυριακή» στο Ασβεστοχώρι. Οι νεκροί από τον οίκο ευγηρίας έχουν φτάσει πλέον τους 19, ενώ συνολικά στη χώρα μας τους 269.
Διαβάστε ακόμη
Όσα έγιναν πίσω από τις κλειστές πόρτες στην Ελβετία: Οι απειλές του Τραμπ, η οργή του Ιράν και τα «καυτά» θέματα
Το Ισραήλ απέλασε Έλληνες συνδικαλιστές που ήθελαν να επισκεφθούν τη Δυτική Όχθη - «Μας γύρισαν με την επόμενη πτήση»
Άγριο έγκλημα στη Λάρνακα με θύμα 22χρονο φοιτητή: Τον γνώρισε σε λεωφορείο και πέντε μέρες μετά τον σκότωσε
Επανάσταση στην αεροπορία: Αυτό είναι το υπερσύγχρονο αεροσκάφος που θα κάνει το Λονδίνο-Σίδνεϊ σε μόλις 22 ώρες
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




