Κορονοϊός: Κατέληξε ασθενής στη Θεσσαλονίκη - Στους 240 οι νεκροί στη χώρα μας
Πρόκειται για έναν 93χρονο που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Παπανικολάου»🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ένας ακόμη συμπολίτης μας κατέληξε το Σάββατο 22 Αυγούστου από κορονοϊό, στη Θεσσαλονίκη αυτή τη φορά, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των νεκρών στη χώρα μας σε 240. Ειδικότερα, πρόκειται για έναν 93χρονο που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο «Παπανικολάου».
Σύμφωνα με πληροφορίες του ethnos.gr ο 93χρονος δεν νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του νοσοκομείου, αλλά στην κλινική όπου νοσηλεύονται τα περιστατικά COVID-19. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι έπασχε από υποκείμενα νοσήματα και συγκεκριμένα άνοια και ισχαιμική εγκεφαλοπάθεια. Να σημειωθεί ότι πρόκειται για άλλο ένα θύμα από το γηροκομείο του Ασβεστοχωρίου.
Διαβάστε ακόμη
Ευρωπαϊκό ένταλμα σύλληψης για τον Αβραμόπουλο από τη βελγική Δικαιοσύνη λόγω Qatargate - Τι απαντά
Ειρωνικό «ευχαριστώ» εργαστηριακών γιατρών σε Καρποδίνη: «Παρακαταθήκη ένας κλάδος οικονομικά εξαντλημένος»
Μπλόκο στα φθηνά δέματα από Temu και Shein: Η «τσουχτερή» αλλαγή από 1η Ιουλίου
Εκλογές για κλάματα (ή για γέλια): Κέρδισε τη δημαρχία... χωρίς να κατέβει υποψήφιος!
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



