Κορονοϊός: Στους 235 οι νεκροί - Κατέληξε 51χρονος στο ΑΧΕΠΑ
Από την αρχή της πανδημίας μέχρι και σήμερα, έχουν χάσει τη ζωή τους 235 συμπολίτες μας🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μεγαλώνει η λίστα των θανάτων από κορονοϊό στη χώρα μας καθώς το μεσημέρι της Τετάρτης κατέληξε ένας 51χρονος άνδρας που νοσηλευόταν στη ΜΕΘ του ΑΧΕΠΑ. Πλέον, από την αρχή της πανδημίας μέχρι και σήμερα, έχουν χάσει τη ζωή τους 235 συμπολίτες μας. Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο άνδρας είχε υποκείμενα νοσήματα.
Να σημειωθεί ότι αυτός είναι ο δεύτερος θάνατος που σημειώνεται από το πρωί της Τετάρτης καθώς λίγο μετά τις 11:00 έγινε γνωστός ο θάνατος ενός 79χρονου άνδρα που νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Ξάνθης. Ο 79χρονος είχε υποκείμενα νοσήματα, ιστορικό υπέρτασης, σακχαρώδους διαβήτη τύπου ΙΙ και χρόνιας νεφρικής ανεπάρκειας.
Διαβάστε ακόμη
Βενεζουέλα: Μετά το «χρυσό» 72ωρο, μάχη απέναντι στις πιθανότητες - «Πίστεψα ότι θα πεθάνουμε», λέει κάτοικος στο ethnos.gr
Φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: «Δεν μπορούσαμε να αναπνεύσουμε» - Σε κρίσιμη κατάσταση 40χρονος εγκαυματίας
«Λιώνει» η Ευρώπη από τον καύσωνα: Φανάρια παραμορφώνονται, άσφαλτος υποχωρεί και πολίτες τηγανίζουν αυγά στον δρόμο
Τραγωδία στη Γαλλία: Συντριβή αεροσκάφους με αλεξιπτωτιστές - Τουλάχιστον 11 νεκροί
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



