Ερημίτης Κέρκυρας: Πάνω από 200 στρέμματα δάσους έγιναν στάχτη από τη φωτιά
Μιλώντας στο OPEN TV και την εκπομπή «Ώρα Ελλάδος», ο δήμαρχος Κέρκυρας, Γεώργιος Μαχειμάρης, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο εμπρησμού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Περισσότερα από 200 στρέμματα δασικής έκτασης κάηκαν από το απόγευμα της Κυριακής 16 Αυγούστου στην περιοχή Αγίου Στεφάνου στον Ερημίτη στην Κέρκυρα. Στην περιοχή, που είναι δύσβατη, με πυκνή βλάστηση, στήθηκε από την Πυροσβεστική Υπηρεσία γιγάντια επιχείρηση περιορισμού της πύρινης λαίλαπας, ενώ μέχρι τη δύση του ηλίου συμμετείχαν και από αέρος έξι πυροσβεστικά αεροσκάφη, από Κέρκυρα, Ιωάννινα και το Άκτιο, αντίστοιχα.
«Υπάρχουν ακόμη ενεργές εστίες της φωτιάς», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διοικητής της πυροσβεστικής υπηρεσίας Κέρκυρας, πύραρχος, Νίκος Κολοβός. Στις υπεράνθρωπες προσπάθειες των πυροσβεστών να περιορίσουν τη φωτιά, που φέρεται να έχει οριοθετηθεί, συμμετέχουν με υδροφόρες, υπάλληλοι του δήμου Βόρειας Κέρκυρας, της Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Ιονίων νήσων, καθώς και ομάδες εθελοντών.
Την ίδια ώρα, μιλώντας στο OPEN TV και την εκπομπή «Ώρα Ελλάδος», ο δήμαρχος Κέρκυρας, Γεώργιος Μαχειμάρης, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο εμπρησμού, τονίζοντας πως οι φωτιές μπήκαν ταυτόχρονα στον Ερημίτη. Περισσότερα, στο βίντεο του OPEN TV που ακολουθεί:
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



