Κορονοϊός: Θετική γυναίκα στην Covid-19 γέννησε αγοράκι - Είναι ασυμπτωματική
Υποβλήθηκε σε έλεγχο για λοίμωξη Covid-19 στο πλαίσιο προεγχειρητικού ελέγχου για καισαρική τομή🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ακόμα μία γυναίκα θετική στον κορονοϊό γέννησε την Κυριακή, 16 Αυγούστου, ένα αγοράκι στη Γ' Μαιευτική και Γυναικολογική Κλινική του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν». Η γυναίκα είναι 37 ετών, πρωτοτόκος, βρισκόταν στην 37η+5 εβδομάδα κύησης και παρακολουθείτο στη Α' Μαιευτική και Γυναικολογική Κλινική ΕΚΠΑ στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών «Αλεξάνδρα».
Η επίτοκος παραπέμφθηκε σήμερα, Κυριακή, 16 Αυγούστου, στο πρωί στις 08.00 πμ στη Γ' Μαιευτική-Γυναικολογική Κλινική ΕΚΠΑ, μετά από συνεννόηση με το Εθνικό Κέντρο Υπηρεσιών Υγείας (ΕΚΕΠΥ). Υποβλήθηκε χθες σε έλεγχο για λοίμωξη Covid-19 στο πλαίσιο προεγχειρητικού ελέγχου για καισαρική τομή, λόγω ενδομήτριας καθυστέρησης της ανάπτυξης του εμβρύου. Η γυναίκα ήταν ασυμπτωματική. Στις 12.30 έγινε καισαρική τομή. Η μητέρα και το αγοράκι, βάρους γέννησης 2.630 γραμμαρίων, είναι σε άριστη κατάσταση. Η μητέρα μεταφέρθηκε σε θάλαμο αρνητικής πίεσης και το νεογνό μεταφέρθηκε στη μονάδα πρόωρων νεογνών για παρακολούθηση.
Μπορεί να επιβιώσει ένας πρωθυπουργός στη Βρετανία; Πώς η χώρα έγινε «άγονο έδαφος» για πολιτική σταθερότητα
Ζήτησαν από πλήρωμα του ΕΚΑΒ που μετέφερε καρκινοπαθή να πληρώσει ακτοπλοϊκό εισιτήριο
Καταγγελία ότι αρνήθηκαν να εξετάσουν στα Επείγοντα τον απεργό πείνας Αριστοτέλη Χαντζή
Σαν ταινία του Χόλιγουντ: Η στιγμή που τουρίστες τρέχουν να γλιτώσουν από έκρηξη ηφαιστείου
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



