Κορονοϊός: Κατέληξε 88χρονη στο ΑΧΕΠΑ - Στους 216 οι θάνατοι
Η ασθενής δεν είχε υποκείμενα νοσήματα, έπασχε όμως από αιμορραγία ανωτέρου πεπτικού
Στους 216 ανέρχονται πλέον οι νεκροί από τον κορονοϊό στη χώρα μας καθώς μία γυναίκα 88 ετών κατέληξε στο νοσοκομείο ΑΧΕΠΑ.
Η ασθενής δεν είχε υποκείμενα νοσήματα, ωστόσο νοσηλευόταν από τις 6 Αυγούστου σε θάλαμο αρνητική πίεσης λόγω αιμορραγίας ανωτέρου πεπτικού.
Είναι η δεύτερη νεκρή για σήμερα, Τετάρτη (12/8), καθώς το πρωί κατέληξε άλλη μία 82χρονη, η οποία έπασχε από υποκείμενα νοσήματα και ήταν διασωληνωμένη στη ΜΕΘ στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Λάρισας.
Διαβάστε ακόμη
Με «δώρα» ο Τραμπ στην Άγκυρα τον Ιούλιο: Πώς «βλέπει» η Αθήνα τις εξελίξεις
Βίντεο - ντοκουμέντο από τη στιγμή που πέφτει το πυροσβεστικό ελικόπτερο στη λίμνη Αώου
Εφιάλτης στη Βενεζουέλα: Αυξάνονται δραματικά τα θύματα - Τουλάχιστον 164 νεκροί και πάνω από 970 τραυματίες
«Το χέρι του Θεού»: Ο ερασιτέχνης φωτορεπόρτερ και η ιστορία πίσω από την εμβληματικότερη φωτογραφία όλων των Παγκοσμίων Κυπέλλων
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



