Κορονοϊός: Εκλεισαν τα μπαρ, ξενύχτησαν στις πλατείες
Οι πελάτες που ήταν αποφασισμένοι να… ξενυχτήσουν, δεν πτοήθηκαν και «μετακόμισαν» με τις παρέες τους στις πλατείες, με αποτέλεσμα ο συνωστισμός να μην αποφευχθεί.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Μπορεί τα καταστήματα εστίασης να κατέβασαν ρολά τα μεσάνυχτα στην Καβάλα, στο πλαίσιο των νέων μέτρων περιορισμού της διασποράς του ιού, κάποιοι πελάτες ωστόσο συνέχισαν τη διασκέδασή τους σε κεντρικά σημεία της πόλης. Τα εστιατόρια και τα μπαρ έκλεισαν υπό τη διακριτική επιτήρηση της Αστυνομίας.
Ωστόσο, οι πελάτες που ήταν αποφασισμένοι να... ξενυχτήσουν, δεν πτοήθηκαν και «μετακόμισαν» με τις παρέες τους στις πλατείες, με αποτέλεσμα ο συνωστισμός να μην αποφευχθεί.
Κι όλα αυτά, σε μια πολύπαθη περιοχή, όπως η Καβάλα, η οποία χτυπήθηκε... αδυσώπητα από τον κορονοϊό τις προηγούμενες μέρες, με τα 40 και πλέον κρούσματα στο εργοστάσιο επεξεργασίας κρέατος.


Διαβάστε ακόμη
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
Ο Άρειος Πάγος απέρριψε την προσφυγή της Κοβέσι - Την έκρινε απαράδεκτη
Ποιος φταίει; 3 λόγοι που η Ευρώπη «ψήνεται» αυτή την εβδομάδα
Αγκαλιασμένοι για 6.000 χρόνια: Η ιστορία πίσω από τους σκελετούς που ονομάστηκαν «Εραστές του Βολντάρο»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



