Θεσσαλονίκη: Κλειστή την Τετάρτη η Α' ΔΟΥ μετά τα πέντε θετικά κρούσματα
Στην είσοδο της πολυκατοικίας που βρίσκεται η εφορία έχει αναρτηθεί σχετική ανακοίνωση.🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Κλειστή θα παραμείνει την Τετάρτη 5 Αυγούστου η Α’ ΔΟΥ στη Θεσσαλονίκη προκειμένου να εφαρμοστούν τα υγειονομικά πρωτόκολλα και η απολύμανση των χώρων. Στην είσοδο της πολυκατοικίας που βρίσκεται η εφορία έχει αναρτηθεί σχετική ανακοίνωση.
Στην υπηρεσία σήμανε συναγερμός όταν μία υπάλληλος βρέθηκε θετικός στον κορονοϊό. Η τελευταία παρουσιάζει ήπια συμπτώματα και βρίσκεται σε κατ'οίκον περιορισμό, ενώ αφότου βρέθηκε θετική στον κορονοϊό ενημέρωσε τους συναδέλφους της.
Ήδη, άλλοι 4 υπάλληλοι της εφορίας υποβλήθηκαν σε εξέταση για τον κορονοϊό στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου και βρέθηκαν θετικοί, ενώ εάν κριθεί απαραίτητο θα υποβληθούν και άλλοι.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν και ΗΠΑ «έκλεισαν» σε οδικό χάρτη 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Τι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση - Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




