Αττικόν: Επανεμφανίστηκαν τα ράντζα παρά τον κορονοϊό
Οι εργαζόμενοι μιλούν για υγειονομική βόμβα🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Τα ράντζα έκαναν και πάλι την εμφάνισή τους στο ΕΣΥ παρά τις εξαγγελίες για βελτίωση των συνθηκών. Σύμφωνα με το Σωματείο Εργαζομένων του Αττικόν οι διάδρομοι του Νοσοκομείου γέμισαν με ράντζα παρά τις δεσμεύσεις της κυβέρνησης για αλλαγή της εικόνας του ΕΣΥ.
Και συνεχίζει το Σωματείο λέγοντας ότι την ώρα που η ηγεσία του υπουργείου Υγείας εξαγγέλλει προσλήψεις ιατρικού προσωπικού και καταργεί τα πανηγύρια λόγω κορονοϊού «το "πανηγύρι" με τα ράντζα στο Αττικόν συνεχίζεται…».
Σύμφωνα με τους εργαζόμενους, πάνω από 60 ράντζα κατεγράφησαν στη χθεσινή εφημερία του ΑΤΤΙΚΟΥ Νοσοκομείου. Οι εργαζόμενοι μιλούν για υγειονομική βόμβα εν μέσω υγειονομικής κρίσης με τον κορονοϊο, αφού περιγράφουν συνωστισμό ασθενών, συνοδών, γιατρών, νοσηλευτών στους διαδρόμους.
Γεωπολιτική δίνη σε πολλαπλά μέτωπα: Οι ελιγμοί της Ουάσιγκτον σε Ιράν και Ουκρανία ταράζουν το διεθνές σκηνικό
Πιο συχνοί και πιο ακραίοι οι καύσωνες: Πώς η κλιματική κρίση αλλάζει οριστικά το ευρωπαϊκό καλοκαίρι - Τα στοιχεία του Climate Hub
Δύο συλλήψεις μετά τον θάνατο της 43χρονης στο σκοπευτήριο Μαλεβιζίου - Έρευνα για το πως έγινε η τραγωδία
Υπό έλεγχο η φωτιά σε ξενοδοχείο στην Ομόνοια: Στα μπαλκόνια οι ένοικοι - Ένας τραυματίας
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



