Κορονοϊός: Κανένα μέτρο πρόληψης - Εικόνες συνωστισμού σε κεντρική εφορία
Όπως φαίνεται από τα πλάνα, αρκετοί από τους πολίτες, φοράνε μάσκες ενώ δεν τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Ουρές, συνωστισμός, χωρίς να τηρούνται τα μέτρα ασφαλείας από νωρίς το πρωί της Τετάρτης (1/7) σε κεντρική εφορία της Αθήνας.
Από τα ξημερώματα έχει αρχίσει να μαζεύεται ο κόσμος στην Α’ ΔΟΥ της Αθήνας, στην περιοχή της Ομόνοιας επί της οδού Αναξαγόρα. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του OPEN TV κάποιοι από τους πολίτες βρίσκονται μάλιστα στο σημείο από τις 03:00.
Όπως φαίνεται από τα πλάνα, ορισμένοι, φοράνε μάσκες ενώ δεν τηρούνται οι απαιτούμενες αποστάσεις πρόληψης για τον κορονοϊό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά τις εικόνες αυτές, έσπευσε στο σημείο η Αστυνομία, χωρίς όμως να κάνει καμία παρέμβαση, αλλά μόνο για προληπτικούς λόγους.
Διαβάστε ακόμη
Ιράν - ΗΠΑ συμφώνησαν στον οδικό χάρτη των 60 ημερών για οριστική συμφωνία - Tι αποφάσισαν για Ορμούζ και Λίβανο
Στον «επαναπατρισμό» παραδοσιακών ψηφοφόρων ποντάρει η κυβέρνηση: Ποια πρόσωπα βγαίνουν μπροστά
Δολοφονία Σταυρούλας Λεβεντάκη: Πώς η ΕΛΑΣ «έδεσε» τον δράστη - Οι αντιφάσεις, το βίντεο και ο μαρτυρικός θάνατος
Φοιτητική κατοικία: Η δεύτερη αγωνία των Πανελλαδικών αρχίζει μετά τις βάσεις
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




