Αλεξανδρούπολη: Απεβίωσε ηλικιωμένη - Στα 183 τα θύματα από τον κορονοϊό
Η γυναίκα έπασχε από υποκείμενα νοσήματα
Ένα ακόμα άτομο προστέθηκε στον κατάλογο των θυμάτων από τον κορονοϊό στη χώρα μας, αφού το βράδυ της Δευτέρας, στο νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης, άφησε την τελευταία της πνοή μία 79χρονη.
Η ηλικιωμένη έπασχε από υποκείμενη νοσήματα και πρόκειται για το 183ο θύμα από τον κορονοϊό στην Ελλάδα.
Διαβάστε ακόμη
Σεισμοί 7,5 και 7,2 Ρίχτερ στη Βενεζουέλα: 32 νεκροί ο πρώτος απολογισμός - Πάνω από 700 τραυματίες και εικόνες χάους
Τραγωδία στην Καλλιθέα: 17χρονος έπεσε νεκρός από μαχαιριά σε συμπλοκή 10 ατόμων
Χάος μετά τον νόμο Κυρανάκη για ταξί και ΕΙΧ: Ξεκινά δικαστικό μπρα ντε φερ με μαζικές προσφυγές
Ραγδαία επιδείνωση της υγείας του Αριστοτέλη Χαντζή - Δεν αποκλείεται η διασωλήνωση σε ΜΕΘ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr




