Δημήτρης Φραγκάκης: Η επανέναρξη του τουρισμού θα είναι μαραθώνιος
Δυο κρίσιμα σταυροδρόμια έχει να αντιμετωπίσει ο ελληνικός τουρισμός, τον Ιούνιο και τον κρίσιμο Ιούλιο, μήνας που θα δείξει πώς θα πάνε οι ροές των τουριστών🕛 χρόνος ανάγνωσης: 3 λεπτά ┋
«Το άνοιγμα του τουρισμού στην Ελλάδα, η επανέναρξη του τουρισμού στην Ελλάδα θα είναι μαραθώνιος, δεν θα είναι σπριντ», είπε χαρακτηριστικά ο γ.γ. του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, σήμερα το πρωί στο πλαίσιο του Destination Update Webinar #3 Thessaloniki Convention Bureau: Η μεγάλη πρόκληση για τη Βιομηχανία των Συναντήσεων, που πραγματοποιήθηκε από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας με την υποστήριξη του Thessaloniki Convention Bureau. Όπως ο ίδιος ανέφερε, απόψε το βράδυ ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα παρουσιάσει το πλαίσιο της στρατηγικής της καμπάνιας για τον ελληνικό τουρισμό για το επόμενο τετράμηνο. Να σημειωθεί ότι η παρουσίαση, την οποία και θα προλογίσει ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, θα γίνει απόψε στις 20.00, στο CINE ΑΙΓΛΗ, στο Ζάππειο, όπου και θα προβληθεί για πρώτη φορά το βίντεο της φετινής καμπάνιας για την Ελλάδα. «Θα ξεκινήσει τέλος Ιουνίου, αρχές Ιουλίου, θα πατάει όχι μόνο στο κομμάτι της ασφάλειας, αλλά και στο κομμάτι του κάθε προορισμού» είπε ο κ. Φραγκάκης, χωρίς ωστόσο να αποκαλύψει κάτι παραπάνω σχετικά με την καμπάνια, η οποία, θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, και το κομμάτι των αστικών προορισμών, Αθήνα και Θεσσαλονίκη καθώς και το κομμάτι του συνεδριακού τουρισμού, σε δεύτερο χρόνο.
Το κλειδί της επανέναρξης
Ως το μεγάλο κλειδί της επανέναρξης του ελληνικού τουρισμού, χαρακτήρισε τον Ιούλιο ο γ.γ. του ΕΟΤ, «διότι το πρώτο 15μερο θα δείξει την πορεία των ροών από το εξωτερικό, τον τρόπο με τον οποίο θα αντιμετωπίσουμε τυχόν κρούσμα αλλά και τη διάθεση, κυρίως των Ευρωπαίων, να ταξιδέψουν στην χώρα μας» ανέφερε προσθέτοντας «έχουμε δυο κρίσιμα σταυροδρόμια, έχουμε τον Ιούνιο, όπου ανοίγουν σιγά σιγά οι τουριστικές επιχειρήσεις, και ο Ιούλιος, κρίσιμος μήνας όπου θα δείξει πώς θα πάνε οι ροές». Επισημάνθηκε ότι τον επόμενο ενάμιση μήνα θα προετοιμάζονται αφενός τα υγειονομικά πρωτόκολλα, ώστε να αρχίσουν να εφαρμόζονται και τι ζητήματα θα προκύπτουν, «γιατί αυτά έχουν και κάποιες παιδικές ασθένειες» αναφέρθηκε.
Η καμπάνια
Πάνω σ’ αυτό χτίζει του υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ την καμπάνια branding του ελληνικού τουρισμού, η οποία θα ξεκινήσει με μια σύντομη καμπάνια μηνός στα social media που θα αφορά την ασφάλεια της χώρας μας ως προορισμός. Στο τέλος Ιουνίου αρχές Ιουλίου θα ξεκινήσει η μεγάλη καμπάνια branding της χώρας που, όπως επισήμανε ο γ.γ. του ΕΟΤ κ. Φραγκάκης, ελπίζουν να έχει διάρκεια ένα τρίμηνο, ενδεχομένως και τετράμηνο, με ευρύτερο στόχο να μην σταματήσει η χώρα να κάνει καμπάνια καθόλου, όχι της ίδιας έντασης και τους ίδιου αντικειμένου. Τέλος, ο κ. Φραγκάκης αναφέρθηκε και στην αύξηση της χρηματοδότησης του ΕΟΤ για το κομμάτι της προβολής «κατά 23 εκατ. ευρώ, έξτρα, για το 2020 και το 2021».
Ερευνητές ανέπτυξαν ακουστικά που μπορούν να εντοπίσουν πρώιμα σημάδια Αλτσχάιμερ - Πώς λετουργούν
Κατά της διαγραφής Σαμαρά ο Καραμανλής: Η κριτική δεν αντιμετωπίζεται με πειθαρχικά μέτρα - Δεν με ενδιαφέρει η Προεδρία
Εορταστικό ωράριο 2024: Πότε ξεκινάει - Ποιες Κυριακές θα είναι ανοιχτά τα μαγαζιά
Σε τροχιά κλιμάκωσης ο πόλεμος στην Ουκρανία; Το επόμενο βήμα του Πούτιν, τα πυρηνικά και ο παράγοντας Τραμπ
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr