«Γεμάτα» τα πλοία που αναχωρούν από τον Πειραιά για τα νησιά
Με την πληρότητα στο 50% έως και το 55% βάσει των οδηγιών για την αποφυγή της διασποράς του κορονοϊού🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Και σήμερα Τρίτη, τα καράβια φεύγουν γεμάτα από το λιμάνι του Πειραιά. Οπου «γεμάτα» ισχύει το μέτρο της τήρησης των αποστάσεων για την αποφυγή της διασποράς του κορονοϊού, που επιτάσσει να πραγματοποιούνται τα δρομολόγια με τους μισούς επιβάτες, δηλαδή με το 50% της πληρότητας του πλοίου, το οποίο ανέρχεται στο 55% σε όσα καράβια διαθέτουν καμπίνες. Οι επιβάτες περιμένουν υπομονετικά να επιβιβαστούν στα πλοία, καθώς τα πρωτόκολλα ασφαλείας είναι πολύ αυστηρά και πρέπει να τηρούνται ευλαβικά για να μην υπάρξει εξάπλωση της πανδημίας, ωστόσο, δυσθυμία προκαλεί το γεγονός, ότι οι επιβάτες υποχρεούνται να συμπληρώσουν τα ερωτηματολόγια που πρέπει να παραδώσουν στο πλήρωμα, αλλιώς δεν τους επιτρέπεται να επιβιβαστούν.
Η συμπλήρωσή του είναι χρονοβόρα, γεγονός που δημιουργεί κάποιες γκρίνιες, ωστόσο, για να αποφευχθεί το γράψιμο στο... πόδι, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να προμηθεύονται το ερωτηματολόγιο πριν φτάσουν στο λιμάνι και να το έχουν έτοιμο προς παράδοση μαζί με το εισιτήριό τους. Το ερωτηματολόγιο μπορούν να το βρουν και στην ιστοσελίδα του υπουργείου Ναυτιλίας.
Τα κρίσιμα ερωτήματα για την υπόθεση Αβραμόπουλου - Τι λένε βελγικές αρχές και Κομισιόν
«Δεν ήταν απαγωγή»: Ανατροπή στην υπόθεση του νεκρού βρέφους στη Γερμανία - Στο μικροσκόπιο των αρχών η μητέρα
Γιατί ο καρκίνος χτυπά σήμερα όλο και περισσότερους κάτω των 50 ετών; Η τρομακτική αύξηση του 24%
Εντυπωσιακή ανακάλυψη: Στο φως η αρχαιότερη πρόσκρουση μετεωρίτη στον κόσμο - «Είναι συναρπαστικό»
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



