Γενοκτονία των Ποντίων: Φωταγωγείται η Βουλή το βράδυ της Τρίτης
Ασβεστη παραμένει η ιστορική μνήμη της εξόντωσης των Ελλήνων του Μικρασιατικού Πόντου🕛 χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό ┋

Με ένα συβολικό λογότυπο - μήνυμα θα φωταγωγηθεί το βράδυ της Τρίτης (19/5) το κτίριο της Βουλής για να τιμηθεί η Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.
Με αυτή τη συμβολική πράξη το Ελληνικό Κοινοβούλιο δηλώνει την άσβεστη ιστορική μνήμη και το διαρκές αίτημα της ιστορικής αποκατάστασης για την εξόντωση των Ελλήνων του Μικρασιατικού Πόντου. Στις 9.30 το πρωί της Τρίτης θα πραγματοποιηθεί ειδική συνεδρίαση της Ολομέλειας της Βουλής για την Ημέρα Μνήμης.
Στις 24 Φεβρουαρίου 1994, η Βουλή αναγνώρισε επίσημα τη γενοκτονία των Ποντίων από το τουρκικό κράτος και ψήφισε ομόφωνα τον ορισμό της 19ης Μαΐου ως Ημέρας Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.
Διαβάστε ακόμη
Τέλος τα δωρεάν απογευματινά χειρουργεία: Γιατί «πέφτει στο κενό» το πρόγραμμα του Ταμείου Ανάκαμψης
«Πλοκάμια» στη μισή Ελλάδα είχε το κύκλωμα που «πείραζε» μετρητές: 105 οι κατηγορούμενοι, ανάμεσα τους γνωστές εταιρείες
Τάκης Γκώνιας: Το απρόβλεπτο «αντίο» ενός ανήσυχου του ποδοσφαίρου
49 και σήμερα: Ολική έκλειψη Ηλίου στις 12 Αυγούστου - Πού θα τη δουν και για πόση ώρα
Live όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό, με την υπογραφή του www.ethnos.gr
δημοφιλές τώρα: 



